Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2014

Η Σαντορίνη 2ος δημοφιλέστερος προορισμός για γαμήλια ταξίδια.





Στη λίστα με τους δέκα καλύτερους προορισμούς για πολυτελείς διακοπές κατά τον μήνα του μέλιτος περιλαμβάνεται η Σαντορίνη, σύμφωνα με την επικεφαλής της βρετανικής Ιστοσελίδας 101 ΗoneyMoons κ. Τζέιν Αντερσον, όπως αναφέρει η Skyscanner, ένας εκ των κορυφαίων σε παγκόσμιο επίπεδο διαδικτυακός τόπος αναζήτησης αεροπορικών πτήσεων, αυτοκινήτων για ενοικίαση και ξενοδοχείων. Η ειδικός για γαμήλια ταξίδια τοποθετεί στην πρώτη θέση της λίστας το Παρίσι και στη δεύτερη θέση τη Σαντορίνη. Ακολουθούν το Κάπρι, η Νέα Υόρκη, η Καραϊβική, η Νότια Αφρική, η Βραζιλία, οι Μαλδίβες, οι Σεϋχέλλες και η Νέα Ζηλανδία.



Παράλληλα, ο Σύνδεσμος των Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Βρετανίας, συγκεντρώνοντας στοιχεία από τα μέλη του, ανέδειξε ως δημοφιλέστερους προορισμούς στην Ευρώπη για γαμήλιες τελετές, με σειρά προτίμησης, την Ιταλία, την Ελλάδα, την Κύπρο και την Κροατία. Να σημειωθεί ότι περισσότεροι από 1,5 εκατ. Βρετανοί θα ταξιδέψουν φέτος στο εξωτερικό για να τελέσουν τον γάμο τους ή για να παραστούν σε γαμήλιες τελετές.



Επένδυση 10 εκατ. της «Γιώτης» για δημιουργία νέου εργοστασίου



Στη δημιουργία νέου εργοστασίου στο Αγρίνιο, έκτασης 10.000 τ.μ. και προϋπολογισμού 10 εκατ. ευρώ προχωρά η γνωστή βιομηχανία τροφίμων «Γιώτης». Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία εν μέσω κρίσης όχι μόνο κάνει επενδύσεις, αλλά έκλεισε για μια ακόμη χρονιά με κέρδη και μάλιστα αυξημένα σε σχέση με το 2012. Ειδικότερα, σύμφωνα με τον δημοσιευμένο ισολογισμό της εταιρείας τα κέρδη της ανήλθαν σε 4,02 εκατ. ευρώ από 3,45 εκατ. ευρώ το 2012. Η εταιρεία πρόσφατα τιμήθηκε με τη διάκριση «Διαμάντι του ελληνικού εμπορίου και βιομηχανίας» στο πλαίσιο της ετήσιας συνάντησης «Diamonds of the Greek economy 2014» που διοργανώνει η Stat Bank και αναγνωρίζει τις Υγιέστερα Αναπτυσσόμενες Επιχειρήσεις. Στη διαδικασία αξιολόγησης συμμετείχαν οι 7.000 μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες, από τις οποίες αναδείχθηκαν τα 283 Διαμάντια-Επιχειρήσεις της φετινής λίστας. «Η διάκριση της «Γιώτης», μιας 100% ελληνικής εταιρείας, μας γεμίζει ικανοποίηση και δύναμη να συνεχίσουμε να στηρίζουμε την οικονομία της χώρας μας», δήλωσε ο κ. Μάριος Παπαθανασίου, εμπορικός διευθυντής της «Γιώτης».



Νέα ιστοσελίδα της Αstir Beach



Στον διαδικτυακό αέρα βρίσκεται η νέα ιστοσελίδα της Αstir Beach (www.astir-beach.com) του συγκροτήματος του Αστέρα Βουλιαγμένης, ενώ ξεκίνησαν καμπάνιες προβολής της πλαζ στα Social Media από την ΚSD. Οι καμπάνιες για την πλαζ του Αστέρα υλοποιούνται στο Facebook, στο Τwitter, στο Ιnstagram, στο Foursquare και στο Google+. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, τη σελίδα στο Facebook επισκέπτονται καθημερινά 980 μοναδικοί χρήστες. Στο Twitter έχει δοθεί έμφαση στο hashtag #astirbeach, στο Instagram δημιουργήθηκε λογαριασμός, ενώ στο Foursquare έχει ξεκινήσει διαδικασία ώστε να φτιαχτεί επίσημο Page μέσω του οποίου θα μπορούν να τρέχουν διαγωνισμοί και προσφορές.



Tην επιστροφή κεφαλαίου ύψους 0,20 ευρώ ανά μετοχή ενέκρινε η γενική συνέλευση της EΧΑΕ. Η επιστροφή κεφαλαίου θα προέλθει από τη μείωση του μετοχικού κεφαλαίου της εισηγμένης κατά ποσό 13.073.712,60 ευρώ με μείωση της ονομαστικής αξίας κάθε μετοχής κατά 0,20 ευρώ και καταβολή του ποσού αυτού στους μετόχους. Η Franklin Templeton Institutional γνωστοποίησε ότι στις 6/6/2013 προέβη σε πώληση κοινών ονομαστικών, μετά δικαιώματος ψήφου μετοχών της EΧΑΕ. Μετά την ανωτέρω συναλλαγή η Franklin Templeton Institutional LLC κατέχει άμεσα το 3,82% του μετοχικού κεφαλαίου της εισηγμένης (από 5,03% προ της συναλλαγής).



Αύξηση Τούρκων τουριστών στα νησιά του Αιγαίου



Εντυπωσιακή αύξηση εμφανίζει ο αριθμός των Τούρκων τουριστών στα νησιά του Αιγαίου και τη φετινή σεζόν. Για παράδειγμα, στη Λέσβο το διάστημα Ιανουαρίου - Μαΐου οι αφίξεις των Τούρκων αυξήθηκαν κατά 33% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, φθάνοντας τις 5.185. Εξάλλου, αύριο θα εγκαινιασθεί στη μαρίνα Μυτιλήνης η 2η εμπορική, τουριστική και πολιτιστική έκθεση με τη συμμετοχή περισσότερων από 140 φορέων και επιχειρήσεων από την Ελλάδα και την Τουρκία, ενώ το Σάββατο θα πραγματοποιηθεί ελληνοτουρκικό φόρουμ. Παράλληλα, αύριο η Ενωση Ξενοδόχων και άλλοι φορείς του νησιού διοργανώνουν σε συνεργασία με το ΣΕΤΕ και τη Marketing Greece ημερίδα για τον τουρισμό στη Λέσβο.



http://www.kathimerini.gr/772390/article/oikonomia/epixeirhseis/syntoma-19614