Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2013

Σε Μύκονο-Σαντορίνη χωρίς ζιγκ ζαγκ η British Airways

Η βρετανική εταιρεία επέλεξε το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης για απ' ευθείας πτήσεις στα δύο ελληνικά νησιά



Η βρετανική εταιρεία επέλεξε το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης για απ' ευθείας πτήσεις στα δύο ελληνικά νησιά
Μάλιστα, την ανακοίνωση έκανε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας σε Ευρώπη και Αφρική, Gavin Halliday, ο οποίος εμφανίστηκε αισιόδοξος για την ανταπόκριση που θα τύχουν τα δρομολόγια. Αντιθέτως, η εταιρεία δεν εξετάζει καν να επαναδρομολογήσει την πτήση Θεσσαλονίκη-Λονδίνο τους χειμερινούς μήνες, η οποία έχει διακοπεί εδώ και 2 χρόνια, αφού δεν υπάρχει επαρκής επιβατική ζήτηση.

Από 3 Μαΐου

Οσον αφορά τα νέα δρομολόγια, οι πτήσεις για Μύκονο θα ξεκινήσουν από τις 3 Μαΐου και για τη Σαντορίνη από τις 4 Μαΐου και θα εξυπηρετούνται με δύο πτήσεις ανά εβδομάδα, μέχρι και το τέλος της τουριστικής περιόδου.

Οι πτήσεις θα αναχωρούν από το αεροδρόμιο του Χίθροου και όχι από το Γκάτγουικ του Λονδίνου, παρά το γεγονός ότι το Χίθροου έχει υψηλότερες χρεώσεις. Παρά ταύτα, η βρετανική εταιρεία επέλεξε το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης για απ' ευθείας πτήσεις στα δύο ελληνικά νησιά, αποσκοπώντας σε επιβάτες υψηλού εισοδηματικού προφίλ, εξαιτίας της υστεροφημίας τους στο βρετανικό κοινό.

Σήμερα, η British Airways εξυπηρετεί τη διαδρομή Αθήνα-Λονδίνο με τρεις πτήσεις καθημερινά από το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» προς το Terminal 5 του Χίθροου. Παράλληλα, η British Airways συνδέει 5 φορές την εβδομάδα τη Θεσσαλονίκη με τη βρετανική πρωτεύουσα, κατά τη θερινή περίοδο.

Ξέχωρα των ανωτέρω, ο γενικός διευθυντής της εταιρείας σε Ευρώπη και Αφρική αναφέρθηκε και στην επικείμενη ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας, τονίζοντας ότι «οι ιδιωτικοποιήσεις θα συμβάλουν στην ανταγωνιστικότητα των αεροδρομίων, ωστόσο θα πρέπει να εξευρεθεί η χρυσή τομή στη διαμόρφωση τελών, ώστε αυτά να μην είναι αποτρεπτικά για τις αεροπορικές εταιρείες». Μάλιστα, ο κ. Halliday ανέφερε ότι η Β.Α. έχει συνεχείς διαπραγματεύσεις με τις εταιρείες διαχείρισης των βρετανικών αεροδρομίων, αλλά και με το βρετανικό κράτος για διάφορες χρεώσεις επί των εισιτηρίων

Σε Μύκονο-Σαντορίνη χωρίς ζιγκ ζαγκ η British Airways | Οικονομία | Ελευθεροτυπία