Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2013

ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΩΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΥΣ



Στην κορυφή βρίσκεται η Ελλάδα ως προορισμός επιλογής για τους Βραζιλιάνους, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση του Ελληνο-Βραζιλιανού Επιμελητηρίου.
Σύμφωνα με στατιστικές, οι οποίες πραγματοποιούνται στη Βραζιλία, οι Βραζιλιάνοι θεωρούν όνειρο προς πραγματοποίηση να επισκεφτούν την Ελλάδα κατά τη διάρκεια της ζωής τους. Η Βραζιλία σήμερα, βάσει των αναφορών των αρχών διαχείρισης των αεροδρομίων, έχει εσωτερική μετακίνηση περίπου 85 εκατομμυρίων ατόμων, εκ των οποίων 9,3 εκατομμύρια ταξιδεύουν στο εξωτερικό και μόνον 25.000 φτάνουν στην Ελλάδα.
«Καθώς η Ελλάδα ήταν το θέμα μίας δημοφιλούς κοινωνικής σειράς, παρουσιάζοντας τον γάμο μεταξύ Ελλήνων και Βραζιλιάνων, επιδεικνύοντας τους πολιτισμούς και τις κοινωνικές προκλήσεις στην ένωση των δύο χωρών, 200 εκατομμύρια Βραζιλιάνων έχουν την εικόνα των λευκών σπιτιών με τα μπλε παράθυρα στον ορίζοντα της βαθιάς θάλασσας. Η Ελλάδα λοιπόν, οφείλει να αναπτύξει το τουριστικό της προφίλ πέρα από τη Μύκονο και τη Σαντορίνη, με σύντομη επίσκεψη στην Ακρόπολη και τους αρχαιολογικούς χώρους, είτε στην άφιξη ή πριν από την αναχώρηση», επισημαίνει σχετικά ο πρόεδρος του Ελληνο-Βραζιλιανού Επιμελητηρίου, Κίμων Πάτκας.
Παράλληλα, στο πλαίσιο συνεργασίας, με σκοπό την ανάπτυξη του ναυτικού τουρισμού στη Βραζιλία, καθώς και την αξιολόγηση ευκαιριών συνεργασιών μεταξύ Ελλάδας και Βραζιλίας σε όλους τους τομείς της τουριστικής αγοράς των δύο χωρών, ο πρόεδρος του Ελληνο-Βραζιλιανού Επιμελητηρίου συναντήθηκε με τον γραμματέα Εθνικής Πολιτικής Τουρισμού, Vinicius Lummertz, και τον διευθυντή Συντονισμού και Κατάτμησης του υπουργείου, Cristiano Araujo Borges.
Στη συνάντηση παρουσιάστηκε στους εκπροσώπους του Ελληνο-Βραζιλιανού Επιμελητηρίου, το Εθνικό Σχέδιο Ανάπτυξης του Τουρισμού της Βραζιλίας με συγκεκριμένους τομείς, οι οποίοι τυγχάνουν ενδιαφέροντος Ελλήνων επιχειρηματιών.
Μεταξύ άλλων, αναζητήθηκαν κοινές δράσεις που θα μπορούσαν να προσελκύσουν Ελληνες επιχειρηματίες και επαγγελματίες, ώστε να συμμετάσχουν στην επιτυχή εφαρμογή του Εθνικού Σχεδίου της Βραζιλίας. Στη βάση της αμοιβαιότητας το ΕΒΕΒΕ ζήτησε τη στήριξη του υπουργείου και των μέσων του για την ευρεία ενημέρωση του βραζιλιανού κοινού σχετικά με τους προορισμούς στην Ελλάδα και την αύξηση των αφίξεων Βραζιλιάνων επισκεπτών στην Ελλάδα σε 150.000.
Το ΕΒΕΒΕ θεωρεί σημαντική την ευκαιρία για την Ελλάδα να αξιολογήσει και να σχεδιάσει τη βέλτιστη αξιοποίηση των υλικοτεχνικών και ανθρωπίνων πόρων που στηρίζουν την ελληνική οικονομία στη βάση της εποχικότητας με την ένταση εργασίας κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Σε συνεργασία με τη Βραζιλία, η οποία έχει αντίστροφη εποχικότητα, οι Ελληνες επιχειρηματίες και επαγγελματίες μπορούν να προγραμματίσουν τις εργασίες τους λαμβάνοντας υπόψη δύο καλοκαίρια τον χρόνο, σε βόρειο και νότιο ημισφαίριο.

ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΩΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΥΣ|Εφημερίς Δημοπρασιών & Πλειστηριασμών