Σάββατο, 20 Απριλίου 2013

Ποια είναι και τι ψάχνει η Hotel Brain στην Ελλάδα - What are they and what looks the Hotel Brain in Greece



Της Βίκυς Κουρλιμπίνη 

Ξεκίνησε το 2000, υπογράφοντας το πρώτο συμβόλαιο διαχείρισης με το ξενοδοχείο «Katikies- The Hotel» στη Σαντορίνη. Σήμερα διαχειρίζεται 68 ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Βυρηττό, πραγματοποιώντας παράλληλα επιχειρηματικό άνοιγμα και στην Τουρκία. Η Hotel Brain είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που ασχολήθηκε με την ανάπτυξη, τη διαχείριση και την παροχή συμβολών σε ξενοδοχεία πολυτελείας… ένας τομέας που παρουσιάζει σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας όλο και μεγαλύτερη ζήτηση εξαιτίας των αυξανόμενων απαιτήσεων που προβάλλουν πλέον tour operators, αλλά και μεμονωμένοι επισκέπτες. 

Εκτός όμως από το κομμάτι του management, σημαντικό ενδιαφέρον φαίνεται ότι υπάρχει και στον τομέα των επενδύσεων στη ξενοδοχειακή βιομηχανία, παρά την κρίση που πλήττει τον κλάδο των καταλυμάτων την τελευταία τριετία. Όπως σημείωσε στο Capital.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hotel Brain κ. Πάνος Παλαιολόγος, “σταδιακά γινόμαστε καλύτεροι και πιο ανταγωνιστικοί τόσο αναφορικά με την ποιότητα και τις υποδοχές των ξενοδοχειακών μονάδων, όσο και στις τιμές. Απόρροια μάλιστα των ανοδικών τάσεων που εμφανίζει ο εξερχόμενος τουρισμός τη φετινή σεζόν είναι ότι πληθαίνουν οι ευκαιρίες για νέες επενδύσεις στο χώρο των καλυμμάτων, και κυρίως των πολυτελών ξενοδοχείων, ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται η ζήτηση για εξειδικευμένη τεχνογνωσία, για ανάπτυξη νέων ξενοδοχείων ή επανατοποθέτησής τους”. 

Τι ακριβώς κάνει η εταιρεία: Αναλαμβάνει όλες τις φάσεις της ανάπτυξης ενός ξενοδοχείου σε στενή συνεργασία με την ιδιοκτήτρια εταιρεία ή και τους επενδυτές, διαχειρίζεται ξενοδοχεία υπό το καθεστώς συμβολαίων διαχείρισης, δημιουργώντας αναγνωρίσιμα και αυξάνοντας την εμπορική τους αξία, ενώ τέλος προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες με στόχο να βοηθήσει τους ξενοδόχους να επιτύχουν τα προσδοκώμενα λειτουργικά, ποιοτικά και οικονομικά αποτελέσματα. 

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Hotel Brain, Μύκονος και Σαντορίνη εξακολουθούν να κρατούν τα σκήπτρα και στον τομέα της επενδυτικής ζήτησης, αλλά και των αφίξεων, γεγονός που δίνει ώθηση για καινούργιες επιχειρηματικές δράσεις στον τομέα των ξενοδοχείων, βασιζόμενες κυρίως στο λανσάρισμα καινοτόμων τουριστικών προϊόντων και εμπειριών, με έμφαση στην ποιότητα. Όπως υποστηρίζει άλλωστε, η Ελλάδα «πάει καλά» σε ότι έχει να κάνει με την ανάπτυξη «μικρών πολυτελών ξενοδοχείων». 

Για τη φετινή σεζόν πάντως η Hotel Brain βλέπει αύξηση του τζίρου των ξενοδοχειακών μονάδων μεσοσταθμικά κατά 4% τουλάχιστον, ενώ εκτιμά πως και οι πληρότητες θα κυμανθούν καταρχήν στα ίδια επίπεδα με τα περσινά, εμφανίζοντας όμως ανοδικές τάσεις σε προορισμούς που εξυπηρετούνται από αεροδρόμια και άρα προτείνονται από τους tour operators. 

Η εταιρεία δηλώνει τέλος ότι θα συνεχίσει την εξωστρεφή της στρατηγική, επεκτεινόμενη και σε άλλες ελληνικές περιοχές, πέραν των 23 όπου δραστηριοποιείται σήμερα, και εντείνοντας τις προσπάθειές της για ανάπτυξη συνεργασιών και σε άλλες χώρες πιθανού ενδιαφέροντος , όπως η Αίγυπτος, η Κροατία, το Μαυροβούνιο και η Κύπρος. 

vicky.kourlibini@capital.gr



Πηγή:www.capital.gr