Δευτέρα, 1 Απριλίου 2013

Γιατί οι γυναίκες του Facebook το έριξαν στα ταξίδια;



Αν είστε μέλη του Facebook σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει το τελευταίο διάστημα ότι οι γυναίκες του δημοφιλούς δικτύου ετοιμάζουν... βαλίτσες για μέρη μακρινά. Αλλη γράφει ότι θα πάει Αλάσκα για 12 ημέρες, άλλη πακετάρει για Μαϊάμι για 20 και πάει λέγοντας. Τι ακριβώς συμβαίνει; Αποφάσισαν οι γυναίκες να το ρίξουν στα ταξίδια εν μέσω κρίσης ή κρύβεται κάτι άλλο από πίσω;

Η απάντηση κρύβεται σε μία μόδα, ή «meme» για τους γνώστες, που έχει κατακλύσει το Facebook εδώ και λίγα χρόνια και έχει μάλιστα καλό σκοπό. Οι φράσεις είναι ουσιαστικά κωδικοί που δείχνουν πότε έχει γενέθλια μία κοπέλα και ο στόχος είναι η αφύπνιση γύρω από ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, τον καρκίνο του μαστού.

Ολα ξεκίνησαν από ένα e-mail που καλεί τις γυναίκες να αντιστοιχίσουν το μήνα που γεννήθηκαν σε έναν συγκεκριμένο προορισμό. Μετά πρέπει να προσθέσεις την ημερομηνία που γεννήθηκες ως διάρκεια παραμονής και προκύπτει το... ταξίδι. Για την ακρίβεια οι μήνες αντιστοιχίζονται ως εξής:

Ιανουάριος – Μεξικό

Φεβρουάριος – Λονδίνο

Μάρτιος – Μαϊάμι

Απρίλιος – Δομινικανή Δημοκρατία

Μάιος - Γαλλία

Ιούνιος – Αγία Πετρούπολη

Ιούλιος – Κροατία

Αύγουστος - Γερμανία

Σεπτέμβριος – Νέα Υόρκη

Οκτώβριος – Άμστερνταμ

Νοέμβριος – Λας Βέγκας

Δεκέμβριος – Αλάσκα


Δηλαδή, μία γυναίκα που γεννήθηκε λ.χ. στις 16 Μαρτίου, θα ταξιδέψει για 16 ημέρες στο Μαϊάμι, ή μία γυναίκα που γεννήθηκε στις 11 Ιουνίου θα ταξιδέψει στην Αγία Πετρούπολη για 11 ημέρες και ούτω καθεξής!

Ετσι προκύπτει η τάση ή meme που στόχο έχει να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού και την έγκαιρη διάγνωσή του. Γι’ αυτό και η συγκεκριμένη μόδα ξεκίνησε από το εξωτερικό τον Οκτώβριο που είναι παγκοσμίως ο μήνας που έχει θεσμοθετηθεί ως «Μήνας Πρόληψης και Ενημέρωσης για τον καρκίνο του στήθους». Πέρσι το παιχνίδι είχε πιο σέξι χαρακτήρα καθώς οι γυναίκες ανέβαζαν στο status τους τι εσώρουχα φορούν και η ανταπόκριση στο κάλεσμα είχε λάβει διαστάσεις διαδικτυακού τσουνάμι.

Δεν είναι πάντως λίγοι αυτοί που αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό τέτοιου είδους μόδες. Ειδικά στο εξωτερικό αρθρογράφοι έχουν διατυπώσει τις επιφυλάξεις τους για αυτά τα παιχνίδια και για το κατά πόσο μπορούν να αφυπνίσουν ή να ενημερώσουν για σοβαρά ζητήματα.

Ακουλουθεί το πλήρες μήνυμα που φτάνει στο inbox των γυναικών σε όλο τον κόσμο:

Και φέτος παίζουμε πάλι ένα παιχνίδι κατά του ΚΑΡΚΙΝΟΥ του ΜΑΣΤΟΥ. Είναι πολύ απλό, και θα ήθελα την συμμετοχή ΟΛΩΝ σας! Πέρυσι έπρεπε να γράψουμε το χρώμα του σουτιέν μας στον τοίχο μας. Για μέρες οι άντρες ήταν μπερδεμένοι…

Απορούσανε γιατί γράφουν όλα τα κορίτσια χρώματα στον τοίχο τους.

Φέτος η ιδέα είναι να ορίσουμε μια πόλη-στόχο ταξιδιού σύμφωνα με τον μήνα που γεννηθήκαμε (πιο κάτω θα δείτε μια λίστα) και η ημερομηνία γέννησης θα είναι οι μήνες που θέλετε να ταξιδέψετε. Οπότε στην κατάστασή σας θα μπορούσε να γράφει π.χ. «Θα ταξιδέψω για 21 μερες στο Λονδίνο!» (21 Φεβρουαρίου)

Ιανουάριος – Μεξικό

Φεβρουάριος – Λονδίνο

Μάρτιος – Μαϊάμι

Απρίλιος – Δομινικανή Δημοκρατία

Μάιος - Γαλλία

Ιούνιος – Αγία Πετρούπολη

Ιούλιος – Κροατία

Αύγουστος - Γερμανία

Σεπτέμβρης – Νέα Υόρκη

Οκτώβριος – Άμστερνταμ

Νοέμβρης – Λας Βέγκας

Δεκέμβριος – Αλάσκα


Μην απαντήσετε σε αυτό το μήνυμα….

Γράψτε μόνο την πρόταση που σας εκφράζει στον τοίχο σας και στείλτε το μήνυμα προσωπικά σε όλα τα κορίτσια που γνωρίζετε!

Πέρυσι αυτό το παιχνίδι κράτησε τόσο πολύ που το δείξανε και στην τηλεόραση και προσπαθούμε να κάνουμε και φέτος το ίδιο…. Παρακαλώ να σταλεί μόνο προσωπικά και μόνο σε γυναίκες!


Πρώτο ΘΕΜΑ online : Γιατί οι γυναίκες του Facebook το έριξαν στα ταξίδια; - People - Υγεία, Ζωή & Παιδί