Τρίτη, 9 Απριλίου 2013

Οι εμπειρίες των άλλων ταξιδιωτών επηρεάζουν 9 στους 10 τουρίστες, σύμφωνα με γαλλική έρευνα - The experiences of other travelers affecting 9 out of 10 tourists, according to French research



Οι εμπειρίες των άλλων ταξιδιωτών επηρεάζουν 9 στους 10 τουρίστες, σύμφωνα με γαλλική έρευνα
Εκτός από τη γνώμη των άλλων ταξιδιωτών, τα σημαντικότερα κριτήρια των τουριστών είναι η τιμή και η γεωγραφική τοποθεσία
Οι εμπειρίες των άλλων ταξιδιωτών επηρεάζουν 9 στους 10 τουρίστες, σύμφωνα με γαλλική έρευνα


Εννέα στους δέκα τουρίστες που χρησιμοποιούν ταξιδιωτικούς ιστοτόπους επηρεάζονται σημαντικά από τις συμβουλές που δίνουν οι άλλοι χρήστες του διαδικτύου όσον αφορά τις κρατήσεις τους, σύμφωνα με μια δημοσκόπηση που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα ο ιστότοπος ταξιδιωτικών πληροφοριών TripAdvisor.


Σχεδόν οι μισοί (44%) επέλεξαν το μέρος που θα κάνουν διακοπές βασιζόμενοι αποκλειστικά στις απόψεις των άλλων χρηστών, συμπεραίνει η δημοσκόπηση που διενεργήθηκε στο διάστημα 7 Δεκεμβρίου-7 Ιανουαρίου από το ινστιτούτο Edelma Berland. 

Στην έρευνα συμμετείχαν 15.595 ταξιδιώτες και 19.447 επιχειρήσεις σε 26 χώρες.

Εκτός από τη γνώμη των άλλων ταξιδιωτών, τα σημαντικότερα κριτήρια των τουριστών είναι η τιμή και η γεωγραφική τοποθεσία. Κατά μέσον όρο, οι ταξιδιώτες τσεκάρουν επτά ξενοδοχεία προτού κάνουν κράτηση. 

Οι Ευρωπαίοι ερευνούν περισσότερο προτού επιλέξουν, ενώ οι ταξιδιώτες από τη Μέση Ανατολή είναι οι λιγότερο σχολαστικοί.

Όταν προετοίμαζαν το πιο πρόσφατο ταξίδι τους οι ερωτηθέντες είπαν ότι επέλεξαν ως βασική πηγή πληροφοριών εξειδικευμένους ιστότοπους και έκαναν κράτηση μέσω ιστοσελίδων — του ίδιου του ξενοδοχείου (23%) ή κάποιας εταιρείας (27%). 

Μόλις το 9% έκλεισε ξενοδοχείο πηγαίνοντας αυτοπροσώπως σε ένα παραδοσιακό ταξιδιωτικό γραφείο.

Για το 80% των ερωτηθέντων ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των προτεινόμενων ξενοδοχείων θεωρείται η δωρεάν ασύρματη πρόσβαση στο Διαδίκτυο.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι μισοί ταξιδιώτες (49%) σκοπεύουν να αυξήσουν τα χρήματα που δίνουν για ταξίδια εντός του 2013. Μόνο το 14% θέλει να ξοδέψει λιγότερα φέτος ενώ το 37% θα επενδύσει περίπου το ίδιο ποσό.

Όσον αφορά τα τουριστικά καταλύματα, το 65% από αυτά επιτρέπει να γίνονται απευθείας κρατήσεις μέσω των ιστοσελίδων τους ενώ τρία στα τέσσερα (73%) προσεγγίζουν τους πιθανούς πελάτες μέσω των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης.


Πηγή: www.tanea.gr