Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2013

Το «σήμα» Σαντορίνη προσελκύει τουρίστες και στην... Ταϊλάνδη



Του Σταθη Κουσουνη
Η τουριστική ταυτότητα της Σαντορίνης ξεπέρασε τα ελληνικά σύνορα και αποτελεί πλέον ένα ισχυρό όπλο για την προσέλκυση τουριστών ακόμη και στην... Ταϊλάνδη. Για του λόγου το αληθές, ένα νέο υδάτινο πάρκο θα δημιουργηθεί στην κεντρική Ταϊλάνδη με την επωνυμία Santorini Water Fantasy.
Πρόκειται για μια επένδυση 3,2 εκατ. δολαρίων, η οποία αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου επιχειρηματικού σχεδίου του επιχειρηματία Σουπόουτζ Ταντασιριζάκουλ, προέδρου του Pena house Co Ltd. To νέο πάρκο θα αναπτυχθεί σε έκταση 4 στρεμμάτων και θα ανοίξει την ερχόμενη άνοιξη ως προσθήκη στο πάρκο ψυχαγωγίας Santorini Park, το οποίο ήδη λειτουργεί, αξιοποιώντας το όνομα της Σαντορίνης, δίπλα στο εμπορικό κέντρο Cha-Am Premium Outlet Mall.
Το εμπορικό κέντρο λειτουργεί περίπου οκτώ χρόνια στην περιοχή Χιούα Χιν σε απόσταση 200 χλμ. από την Μπανγκόκ. Ο κ. Ταντασιριζάκουλ δήλωσε ότι η αγοραστική δύναμη των ξένων και των κατοίκων της Μπανγκόκ αλλά και των επαρχιών της, οι οποίοι πηγαίνουν εκεί τα Σαββατοκύριακα, είναι ποικίλη και αυξάνεται κάθε χρόνο. Με αφορμή τη νέα επένδυση, συμπλήρωσε: «Θεωρήσαμε πως αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να δημιουργηθεί αυτό το πρόγραμμα προκειμένου να στηρίξει την αύξηση των τουριστών στο εγγύς μέλλον». Το Σαββατοκύριακο οι υπάρχουσες εγκαταστάσεις δέχονται έως και 10.000 επισκέπτες, εκ των οποίων ποσοστό 15%-20% είναι ξένοι.
Νέες επιχειρήσεις
Να σημειωθεί ότι γύρω από το εμπορικό κέντρο και το πάρκο ψυχαγωγίας έχουν ανοίξει νέες επιχειρήσεις και έχουν δημιουργηθεί συγκροτήματα κατοικιών και ξενοδοχεία. Το υπάρχον πάρκο αναπτύσσεται σε 8 στρέμματα από ένα σύνολο 23,7 ιδιόκτητων στρεμμάτων.
Σε τρία χρόνια από τώρα, σημειώνει ο πρόεδρος της εταιρείας, θα προστεθούν περισσότερες εγκαταστάσεις προκειμένου να υπάρχει ανταπόκριση στην αυξανόμενη ζήτηση των τουριστών.
Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάζεται να προστεθούν άλλα 8 όμορα στρέμματα για την κατασκευή ενός ξενοδοχείου 150 δωματίων.
Εξάλλου, την αρχιτεκτονική της Σαντορίνης αξιοποίησε και η ασιατική ξενοδοχειακή αλυσίδα Thunderbird για τη δημιουργία ξενοδοχειακής αλυσίδας στις Φιλιππίνες. Πρόκειται για το ξενοδοχείο Τhunderbird Resorts - Poro Point, το οποίο χρησιμοποιεί για διάφορες εγκαταστάσεις του ονόματα ελληνικών περιοχών, όπως Αthena Villa, Patio Santorini κ.ά. Δεν είναι τυχαίο ότι η Σαντορίνη είναι ένας δημοφιλής τουριστικός προορισμός για τους Ασιάτες, ιδιαίτερα για την πραγματοποίηση γαμήλιων τελετών.
Φέτος, η Σαντορίνη προβάλλει δυναμικά και ένα άλλο πρόσωπο για την προσέλκυση τουριστών μέσω της γαστρονομίας της. Μάλιστα, ο δήμαρχος του νησιού, κ. Αναστάσιος-Νικόλαος Ζώρζος, παρουσίασε την πρωτοβουλία ανακήρυξης του 2013 ως έτος Γαστρονομίας για τη Σαντορίνη.


kathimerini.gr | Το «σήμα» Σαντορίνη προσελκύει τουρίστες και στην... Ταϊλάνδη