Τετάρτη, 7 Νοεμβρίου 2012

Με φόντο τη Σαντορίνη παρουσιάστηκε στο Λονδίνο η νέα επικοινωνιακή στρατηγική του Ελληνικού Τουρισμού


Με μια φωτογραφία από τη Σαντορίνη και μία από τον Παρθενώνα, ως σκηνικό, η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη παρουσίασε, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου στο Λονδίνο, στην World Travel Market, την επικοινωνιακή στρατηγική του Ελληνικού Τουρισμού για το 2013.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, η υπουργός Τουρισμού παρουσίασε μεταξύ άλλων τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού Ελλάδα και το ισχυρό brand Ελληνικός Τουρισμός. Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, η κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε στους στόχους του υπουργείου, τονίζοντας ότι είναι η ανάπτυξη νέων προϊόντων, όπως ο θαλάσσιος και ο ιατρικός τουρισμός, αλλά και η βελτίωση των υποδομών της χώρας, ώστε οι τουριστικές υπηρεσίες να είναι περισσότερο ελκυστικές
στους ξένους επισκέπτες. “Η Ελλάδα δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, αλλά παρέχει ποικίλες εμπειρίες στους ξένους και είναι εξαιρετικός τουριστικός προορισμός καθ’ όλην τη διάρκεια του έτους”, επεσήμανε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα ο Γ.Γ. του ΕΟΤ κ. Νίκος Καραχάλιος αναφέρθηκε στην διαφημιτική καμπάνια του ΕΟΤ και παρουσίασε έρευνα για την ταξιδιωτική αγορά της Βρετανίας, σύμφωνα με την οποία η Ελλάδα αποτελεί παραδοσιακό δημοφιλή προορισμό για τους Άγγλους πολίτες. Βάσει των στοιχείων της έρευνας περίπου 1.200.000 Άγγλοι κάθε χρόνο επισκέπτονται την χώρα μας.
Επίσης εκπρόσωπος της Google παρουσίασε το νέο κανάλι του You Tube για τον ΕΟΤ.


Με φόντο τη Σαντορίνη παρουσιάστηκε στο Λονδίνο η νέα επικοινωνιακή στρατηγική του Ελληνικού Τουρισμού