Κυριακή, 11 Νοεμβρίου 2012

Δείτε πως αναγνωρίζουν τα πρόσωπά μας ακόμη και στις διαδηλώσεις!


Η φρίκη της ηλεκτρονικής τυρρανίας. Δείτε πως αναγνωρίζουν τα πρόσωπά μας ακόμη και στις διαδηλώσεις! ΑΦΥΠΝΙΣΘΕΙΤΕ

Πρίν απο λίγο ο φίλος μας Αλεξέι μας έστειλε ένα e-mail το περιεχόμενο του οποίου αποκαλύπτει ένα κομμάτι του αναπτυσόμενου...
παγκόμσιου ολοκληρωτισμού και συγκεκριμένα αυτό που αφορά το ηλεκτρονικό φακέλωμα και εν γένει την εξέλιξη της ηλεκτρονικής μορφής της σύγχρονης τυρρανίας.
Έτσι λοιπόν μια απλή φωτογραφία ενός πλήθους διαδηλωτών μπορεί να γίνει ένα "χρήσιμο εργαλείο" όχι μόνο στα χέρια των μυστικών υπηρεσιών, που αναμφισβήτητα διαθέτουν πιο...
εξελιγμένα συστήματα παρακολούθησης και αναγνώρισης,αλλά και οποιουδήποτε έχει την επιθυμία η πιο σωστά την διαστροφή να παίξει το ρόλο του πράκτορα.

Το παρακάτω e-mail το αφιερώνουμε εξαιρετικά σε όσους μας έλεγαν ευφάνταστους συνωμοσιολόγους,φοβικούς ή εχθρούς της τεχνολογίας ( Στο e-mail δεν αναφέρεται αν το περιεχόμενο προέρχεται απο δημοσίευση κάποιου ιστολογίου ή ιστοδελίδας και για αυτό δεν σημειώνουμε την πηγή)

ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ! ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΜΑΣ ΦΑΚΕΛΛΩΝΟΥΝ!
Πατήστε εδώ και δείτε... και φρίξτε.
(Τοποθετήστε το δρομέα οπουδήποτε μέσα στο πλήθος και κάντε διπλό κλικ μερικές φορές και στη συνέχεια χρησιμοποιήστε τη φέτα του ποντικιού για μεγέθυνση.)
Αυτή η φωτογραφία τραβήχτηκε από Port Moody και δημοσιεύεται στην Tri-City News 24, Ιουνίου.
Η αναγνώριση των προσώπων μέσα στο πλήθος.... Εδώ είναι ένα πλήθος πριν από την εξέγερση στο Βανκούβερ.

Μπορείτε να βρείτε το κεφάλι και το πρόσωπο με εκπληκτική σαφήνεια κι ευκρίνεια .

Είναι τρομακτικό. Μπορείτε να δείτε - και τα χαρακτηριστικά του κάθε προσώπου - και υπήρξαν χιλιάδες!

Προστασία προσωπικών δεδομένων? Επίσης, μολις πατηστε και το TURN OFF GigaTag. επανω στο μαυρο πλαισιο εξω απο φωτο ,θα δειτε οσα ειδα κι εγω! αν καταλαβα καλα σας δείχνει ονομαστικά όλους όσους μπορούν να ταυτοποιήσουν μέσω όλων των site κοινωνικής δικτύωσης ,όχι μόνο του facebook!!....

O φίλος μας id-ont.blogspot.com τα λέει εδώ και καιρό αλλά ποιός τον ακούει:
Ένας πόλεμος με στόχο να μας έχουν δικούς τους 24 ώρες το εικοσιτετράωρο

Splunk, να μια εταιρεία με προοπτικές.
Oταν όμως έχεις σκοπό να παρουσιάσεις τις τελευταίες τάσεις στον χώρο όπου κινούνται τα μεγάλα θηρία της κοινωνικής δικτύωσης και απόκτησης προσωπικών δεδομένων, γιατί άραγε να αρχίζεις από ένα άγνωστο όνομα; Η αιτία είναι το ότι κινητά τηλέφωνα, φωτογραφικές μηχανές, υπολογιστικά μηχανήματα, GPS, εταιρείες ηλεκτρονικών αγορών, παιχνίδια online δημιουργούν κάθε δευτερόλεπτο ποταμούς από δεδομένα.

Πρόχειροι υπολογισμοί του φημισμένου McKinsey Global Institute δείχνουν ότι εκεί πίσω, στους σκληρούς δίσκους και στις διάφορες φορητές μνήμες, η ποσότητα στοιχείων που παράγονται κάθε χρόνο αυξάνεται κατά 40%. Και έτσι δημιουργήθηκε η ιδέα των Big Data. Ο κατακλυσμός των δεδομένων

Η εταιρεία Splunk λοιπόν φτιάχνει και πουλάει προγράμματα για την υποδοχή, την ανάλυση και την αξιοποίηση των δεδομένων που παράγονται άφθονα κάθε δευτερόλεπτο και βρίσκονται γύρω μας.
«Το κινητό μου τηλέφωνο, το σπίτι μου, το αυτοκίνητό μου ξερνούν συνεχώς στοιχεία, το καθετί δημιουργεί δεδομένα» εξηγεί ένας από τους ιδρυτές της εταιρείας που παράγει προγράμματα για την υποδοχή αυτών των στοιχείων, την ταξινόμησή τους και τη δημιουργία δεικτών για τον εύκολο εντοπισμό τους.
Η Zynga, γνωστή για τα online παιχνίδια, χρησιμοποιεί τα προγράμματα αυτά για να εντοπίζει πού κολλούν όσοι παίζουν τα παιχνίδια της και πότε εγκαταλείπουν, σε μια προσπάθεια να κρατήσει τους παίκτες της όσο γίνεται περισσότερο συνδεδεμένους. Αλλη εταιρεία τα αξιοποιεί για να αναλύει το πώς αγοράζουν οι καταναλωτές διάφορα εμπορεύματά της και στην Ιαπωνία τα χρησιμοποιούν για να μπορέσουν να προβλέψουν το… επόμενο τσουνάμι.

Πέρα από τη χρήση λοιπόν για καθαρά επιστημονικούς σκοπούς, οι εταιρείες επεξεργασίας δεδομένων ζουν καλά και βρίσκουν εύκολα χρηματοδότες διότι πολύς κόσμος έχει πλέον καταλάβει ότι διανύουμε την εποχή που δύουν τα παραδοσιακά μέσα ψυχαγωγίας και κοινωνικής συμβίωσης, όπως είναι τα συμβατικά τηλεοπτικά κανάλια, οι κινηματογραφικές αίθουσες και οι… επισκέψεις στα σπίτια. Ετσι οι γίγαντες του ψηφιακού χώρου έρχονται με νέες προσφορές.

Google όπως τηλεόραση…
Αρκεί να παρακολουθήσεις τις κινήσεις της Google ως σήμερα για να καταλάβεις τι ετοιμάζεται. Οταν αγόρασε το YouTube, οι περισσότεροι είδαν απλώς μια καλή κίνηση να αποκτηθεί ένα μέσο επικοινωνίας που θα προσπόριζε στην Google ακόμη μεγαλύτερη φήμη. Οι προσεκτικοί αναλυτές όμως διαπίστωσαν ότι τα σχέδιά της για το μέλλον ήταν φιλόδοξα. Πολύ φιλόδοξα, θα λέγαμε, για μεγαλύτερη ακρίβεια, αφού οι άνθρωποι δεν στοχεύουν σε τίποτε λιγότερο από το να υποκαταστήσουν τα μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια που υπάρχουν.

Σκοπεύουν από τους επόμενους μήνες να εμφανίσουν μέσα από τη διεύθυνση του YouTube δεκάδες εξειδικευμένα δικά τους κανάλια, που θα τα βλέπεις μέσα από τον υπολογιστή και από το κινητό σου τηλέφωνο. Αθλητικά, πολιτικά, μαγειρικής, μουσικής και διάφορα άλλα πολύ πιο παράξενα. Ετσι θα προσελκύσουν κοινό, το οποίο το έχουν εύκολα έτσι κι αλλιώς από τη δραστηριότητα του YouTube και θα το αιχμαλωτίσουν στα δικά τους νερά.

Στόχος είναι οι διαφημίσεις. Διότι θα μπορούν να δίνουν πλέον στους διαφημιστές και στους διαφημιζομένους αυτό που δεν μπορούσαν να κάνουν τα μεγάλα κανάλια. Να ξεχωρίσουν τα «συστατικά» του ανθρώπινου πολτού που παρακολουθούσε τα προγράμματά τους. Εξειδικεύοντας λοιπόν τώρα όλο και περισσότερο μέσα από διάφορες θεματικές πύλες, θα παραδίδουν τους καταναλωτές έτοιμους για να υποστούν την επίθεση της στοχευμένης πλέον διαφήμισης.


Θα συνδεθούμε ακόμα και με τις λάμπες! Και τα πράγματα δεν σταματούν εδώ. Τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου ο κ. Αλμούνια και οι αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Ενωσης οι υπεύθυνοι για τις αντιμονοπωλιακές ρυθμίσεις μέσα στα κράτη της Αγοράς έδωσαν την έγκρισή τους για την απόκτηση από την Google της γνωστής μας Motorola, των 19.000 υπαλλήλων και του Android, του γνωστού λειτουργικού συστήματος για κινητά τηλέφωνα, ανταγωνιστικού του αντίστοιχου της Apple, έναντι ποσού περίπου 10 δισ. ευρώ.

Απομένει η έγκριση από την αμερικανική κυβέρνηση και ο γίγαντας που ως τώρα φαινόταν να ενδιαφέρεται μόνο για το περιεχόμενο μπαίνει με πάταγο και στον τομέα των συσκευών.

Και μάλιστα όχι των παλαιών γνωστών συμβατικών, αλλά για να λανσάρει την καινούργια άποψη:

«Σε θέλω δικό μου όλη μέρα για τα πάντα». Δεν είναι η μόνη. Το ίδιο κάνει ήδη, και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία, η Apple, το Facebook ψάχνεται προς αυτή την κατεύθυνση, ενώ το Amazon με τις ταμπλέτες ανάγνωσης, που δεν θα αρκούνται απλώς στην παρουσίαση των σελίδων ενός βιβλίου, ήδη δημιούργησε αξιοζήλευτη κίνηση. Τώρα λοιπόν έρχεται η σειρά της Google.
Συσκευή – Περιεχόμενο – Διαφήμιση – 24 ώρες/7ημέρες. Είναι το πακέτο που οι μεγάλες εταιρείες ονειρεύονται ότι μπορεί να δημιουργήσει τη νέα ψηφιακή οικολογία.
 Οπου και να βρίσκεσαι, θα είσαι συνδεδεμένος μαζί τους. Από κάποιο τυχαίο γεγονός διέρρευσε ότι η Google κατέθεσε αίτηση για την πρώτη συσκευή της. Η οποία, ξεκινώντας μαλακά, θα φέρνει πρώτα μουσική στο σπίτι. Με ανέσεις όπως Bluetooth και Wi-Fi, θα συνδέεται και με άλλες οικιακές συσκευές (προφανώς και με την τηλεοπτική οθόνη). «Θα συνδεθούμε ακόμη και με τις λάμπες» λέγεται ότι είπε στον ενθουσιασμό του κάποιος μέσα από την εταιρεία, η οποία προς το παρόν σκοπεύει να δώσει σε υπαλλήλους της τη συσκευή, όταν βέβαια κατασκευαστεί, για δοκιμές.

Κάνοντας ένα ακόμη βήμα προς την ίδια κατεύθυνση, αφού ήδη από τον περασμένο Νοέμβριο έδινε τη δυνατότητα να ακούς μουσική μέσω του πακέτου Google Music (μουσική αποθηκευμένη σε cloud), και αυτό συνδυαζόταν με τις «παρέες» στην α λα Facebook εφαρμογή Google Plus.

Οι πληροφορίες αυτές συνδυάζονται και με την αγορά της Motorola, η οποία έχει την τεχνογνωσία για την κατασκευή συσκευών, αλλά και με το γεγονός ότι η Google, η εταιρεία που αναγορεύθηκε από το περιοδικό «Fortune» η καλύτερη εταιρεία στον κόσμο για να εργάζεσαι σε αυτήν, ψάχνει πλέον και μηχανικούς για κυκλώματα και όχι μόνο τσακάλια στον προγραμματισμό. Αρα, αφού δεν θα έχει πρόβλημα να προσλάβει τους καλύτερους, θα μπορέσει να προχωρήσει.

Μαζί υπάρχει έτοιμο και το Google Wallet, μια εφαρμογή-επέκταση της πιστωτικής κάρτας για διάφορα ποσά, η οποία θα σου επιτρέπει ακόμη και για ένα κουτάκι χυμό να μη δίνεις μετρητά.

Ετσι πακεταρισμένος και στεγανά κλεισμένος στα προϊόντα μιας εταιρείας, είτε αυτή λέγεται Apple, είτε Google, είτε Facebook, μπορείς να αρμενίζεις στον κυβερνοχώρο με το καλαμάκι στο στόμα και να είσαι όλος δικός της…