Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2012

ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ: ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ το νέο τουριστικό σλόγκαν της Περιφέρειας


Τη νέα στρατηγική της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στον Τουρισμό, με έμφαση στην εξωστρέφεια, την ανανέωση της εικόνας και την αξιοποίηση του ΕΣΠΑ, παρουσίασε σε συνέντευξη Τύπου στην PHILOXENIA, η αρμόδια αντιπεριφερειάρχης κα. Λίτσα Φτακλάκη, η οποία και έδωσε στη δημοσιότητα το νέο τουριστικό λογότυπο της Περιφέρειας.
Στη σύντομη παρουσίασή της η κα. Φτακλάκη χαρακτήρισε μεγάλη πρόκληση την ομογενοποίηση των νησιών, ώστε να εξομαλυνθούν κατά το δυνατόν οι ανισότητες και να υπάρξουν αναπτυξιακές ευκαιρίες και για τα μικρά νησιά, ενώ χαρακτήρισε πρώτη προτεραιότητα την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, από τον Μάρτιο έως τον Οκτώβριο, σε σχέση με το 4μηνο Ιουνίου-Σεπτεμβρίου που είναι σήμερα.
Η αντιπεριφερειάρχης ζήτησε τη συμμετοχή και την εμπλοκή όλων των ενδιαφερομένων και όλων των νησιών στην προσπάθεια αυτή, σημείωσε δε ότι στο πλαίσιο αυτό θα επισκεφθεί όσο το δυνατόν περισσότερα νησιά.
Επίσης, η κα. Φτακλάκη προανήγγειλε την πλήρη ανανέωση του υλικού τουριστικής προβολής των νησιών, έδωσε έμφαση στις σύγχρονες ενέργειες μάρκετινγκ που απιτούνται, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί εκτενώς σε ειδικές μορφές τουρισμού, όπως ο μαθητικός, ο τρίτης ηλικίας, ο περιηγητικός, κ.λπ., ώστε να τονωθεί η τουριστική κίνηση στα νησιά.
Τέλος, με την ολοκλήρωση της συνέντευξης έγινε κλήρωση δύο ταξιδιών σε Νάξο και Ρόδο για τους δημοσιογράφους που παρέστησαν.