Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012

Εκδήλωση για τη στρατηγική μάρκετινγκ της χώρας στο Μουσείο της Ακρόπολης


ΕΟΤ: Rethinking Greece

Εκδήλωση με θέμα «ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2013: Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑRKETING» διοργανώνουν το υπουργείο Τουρισμού και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), την Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012, στις 12 μ.μ. στο Μουσείο Ακρόπολης.

Στην εκδήλωση θα μιλήσουν η υπουργός Τουρισμού κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη,ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Ν. Καραχάλιος, καθώς και οι πρόεδροι του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) κ. Γ. Τσακίρης, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων κ. Α. Ανδρεάδης, της Ενωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (Ε.Δ.Ε.Ε.) κ. Δ. Μαύρος, του Συλλόγου Εταιριών Δημοσκόπησης και Ερευνας Αγοράς (Σ.Ε.Δ.Ε.Α.) κ. Σ. Ζαβιτσάνος.

Παράλληλα θα μιλήσει η διευθύνουσα σύμβουλος της HILLSBALFOUR κυρία Amalda Hills, ενώ έρευνες θα παρουσιάσουν  ο διευθύνων σύμβουλος της ALCO κ. Κ. Παναγόπουλος (αποτελέσματα έρευνας ικανοποίησης πελατών), ο γενικός διευθυντής της Google Ελλάδος κ. Σ. Λουκάκος και ο  διευθυντής της Arkenford κ. Ben Moxon(αποτελέσματα Βρετανικής αγοράς) κ.α. Η εκδήλωση θα διαρκέσει από τις 12 μ.μ. έως τις 6 μ.μ. και θα είναι ανοικτή για το κοινό.



ΤΟ ΒΗΜΑ - ΕΟΤ: Rethinking Greece - oικονομία