Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012

Gossip | "Μια σχέση μπορεί να είναι γάμος από μόνη της..."

Για όλους και για όλα μίλησε η Ζέτα Μακρυπούλια η οποία γιόρτασε τα έβδομα γενέθλια του περιοδικού HELLO! και φωτογραφήθηκε ως Μέρλιν Μονρόε. Η ηθοποιός-παρουσιάστρια μίλησε για τη θεατρική της επιστροφή στην παράσταση «Τα βαφτίσια» αλλά και για το επόμενο βήμα στη σχέση της με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη.



«Πιστεύω στη δύναμη των νέων ανθρώπων. Σε όλους τους τομείς αλλά και στο θέατρο θεωρώ ότι τη λύση θα τη δώσουν οι νέοι άνθρωποι.»



«Όπως το κανάλι, ο ΑΝΤ1 κάνεις τις συζητήσεις του, έτσι κι εγώ πρέπει να έχω τον χρόνο μου για να κάνω τις δικές μου. (...) Το DWTS III θα γίνει και θα το δείτε στις οθόνες σας. Αυτό μονάχα μπορώ να σας απαντήσω!».



«Μια σχέση μπορεί να είναι γάμος από μόνη της. Και η δική μου ζωή δεν ήταν έτσι πριν από δυόμισι χρόνια. Επομένως, το επόμενο βήμα στη ζωή μου έχει ήδη γίνει. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς θα διαφοροποιούσε τη ζωή μας ένας γάμος. (...) Ο Μιχάλης, το στοιχείο του αυτοσαρκασμού το έχει στη ζωή του και το γεγονός ότι συνεργάζεται με τον Γιάννη Ζουγανέλη και τον Σάκη Μπουλά τον κάνει να νιώθει ασφάλεια...»

Gossip | "Μια σχέση μπορεί να είναι γάμος από μόνη της..."