Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2012

Εχουμε και λεμε: αύριο (31.10) η συνάντηση των δημάρχων των νησιών των Κυκλάδων στα οποία καταργούνται οι ΔΟΥ με τους υπουργούς Οικονομικών και Εργασίας



Αύριο, Τετάρτη 31 Οκτωβρίου στις 17.30 οριστικοποιήθηκε να πραγματοποιηθεί η συνάντηση των 7 δημάρχων των νησιών των Κυκλάδων στα οποία αποφασίστηκε να καταργηθούν οι ΔΥΟ, με τους υπουργούς Οικονομικών και Εργασίας, κυρίους Στουρνάρα και Βρούτση.
Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στο Υπ. Οικονομικών και σε αυτήν θα συμμετάσχει και ο Δήμαρχος της Σαντορίνης.   

Στην επιστολή του ο Σύλλογος Λογιστών Θήρας με αποδέκτες τον Πρωθυπουργό, τον υπουργό Οικονομικών και τον υφυπουργό Οικονομικών, αναφέρει ότι,

Κύριοι,
σας υπενθυμίζουμε και σας αναφέρουμε απόσπασμα από την δήλωση που έκανε ο Πρωθυπουργός κύριος Αντώνης Σαμαράς στην συνέντευξη που παραχώρησε κατά την προεκλογική περίοδο, μία μόλις εβδομάδα πριν τις εκλογές της 17ης Ιουνίου 2012, στο «ΕΜΠΡΟΣ» το Σάββατο, 9 Ιουνίου 2012 ή οποία έχει ως εξής : … «και θέλω να υπενθυμίσω, τόσο η Ε.Ε., όσο και το Σύνταγμά μας αναγνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες της νησιωτικότητας. Δεν είναι, λοιπόν, “χάρη”, αλλά υποχρέωσή μας να δούμε από πιο κοντά, πιο αποτελεσματικά τη νησιωτική Ελλάδα Κάποιοι ως τώρα αντιμετωπίζουν τη νησιωτικότητα περίπου ως “μειονεξία”. Εμείς πιστεύουμε ότι είναι πλεονέκτημα, που πρέπει να αξιοποιήσουμε.»  

Η ειδική επιτροπή στο πόρισμά της, στην ενότητα ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ Δ.Ο.Υ., αναφέρει εννέα (9) στοιχεία που έλαβε υπόψη της προκειμένου να τεκμηριώσει τις προτάσεις της για την ενοποίηση των Δ.Ο.Υ.
Στα στοιχεία αυτά δεν περιλαμβάνεται και αυτό της «ιδιαιτερότητας» της νησιωτικής Ελλάδος, γεγονός που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις προεκλογικές εξαγγελίες του Πρωθυπουργού.
Το στοιχείο δε της ιδιαιτερότητας της νησιωτικής Ελλάδος προβλέπει και ο νομοθέτης στο  τέλος του άρθρου 101 του Συντάγματος της Ελλάδας ο οποίος αναφέρει με ειδική ερμηνευτική διατύπωση … «Ο κοινός νομοθέτης και η διοίκηση όταν δρα κανονιστικά έχουν υποχρέωση να λαμβάνουν υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες των νησιωτικών περιοχών ».

Η πρόταση του πορίσματος σχετικά με τον νομό Κυκλάδων έχει ως εξής :

ΑΝΔΡΟΥ        11.108 3          11.111 10.343 5,01%
ΘΗΡΑΣ           50.754 936      51.690 23.454 22,88%
ΚΕΑΣ  5.913   0          5.913   4.342   2,67%
ΜΗΛΟΥ         14.479 1.049   15.528 11.688 6,53%
ΝΑΞΟΥ          21.914 61        21.975 20.511 9,88%
ΠΑΡΟΥ           26.235 165      26.400 18.279 11,83%
ΣΥΡΟΥ           36.588 201      36.789 22.732 16,49%
ΜΥΚΟΝΟΥ   44.279 487      44.766 12.971 19,96%
ΤΗΝΟΥ          10.558 4          10.562 9.297   4,76%
ΣΥΝΟΛΟ ΝΟΜΟΥ   221.828           2.906   224.734           133.616           100% 

Ο Νομός Κυκλάδων έχει σύνολο συναλλασσομένων 133.616 και η Σύρος έχει 22.732 συναλλασσομένους. Ωστόσο εξαιτίας της πολύ μεγάλης διασποράς των νήσων (ως ένα από τα 7 μεγαλύτερα αρχιπελάγη του πλανήτη) προτείνεται η παραμονή 2ης ΔΟΥ στο Νομό.
Η Νάξος αποτελεί το βασικό ακτοπλοϊκό κόμβο διασύνδεσης των υπολοίπων νησιών του Νομού, σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου.
Άρα προτείνεται η λειτουργία 2 ενοποιημένων ΔΟΥ στο Νομό, στο νησί της Σύρου και στο νησί της Νάξου.
Επίσης η Επιτροπή προτείνει την ενοποίηση της ΔΟΥ Κέας και Άνδρου με την ενοποιημένη ΔΟΥ Παλλήνης, εξαιτίας βέλτιστης ακτοπλοϊκής σύνδεσης με το λιμάνι Λαυρίου και Ραφήνας, σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου.

Επιπρόσθετα η Επιτροπή προτείνει την ενοποίηση της ΔΟΥ Μήλου με τη ΔΟΥ Γ’ Πειραιά, εξαιτίας βέλτιστης ακτοπλοϊκής σύνδεσης με το λιμάνι Πειραιά, σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου. 

Η ΔΟΥ Θήρας στεγάζεται σε ιδιόκτητο κτίριο, ενώ οι υπόλοιπες 5 ΔΟΥ στεγάζονται σε μισθωμένα κτίρια.
Το κτίριο της ΔΟΥ Σύρου επαρκεί για τη συστέγαση των ΔΟΥ Μυκόνου και Τήνου. Το κτίριο της ΔΟΥ Νάξου επαρκεί οριακά για τη συστέγαση των ΔΟΥ Θήρας και Πάρου.
Άρα προτείνεται η άμεση μεταστέγαση των ΔΟΥ Μυκόνου και Τήνου στο κτίριο της ΔΟΥ Σύρου και η άμεση μεταστέγαση των ΔΟΥ Θήρας και Πάρου στο κτίριο της ΔΟΥ Νάξου.
Προτείνεται η λειτουργία Γραφείων Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στην Πάρο, Θήρα, Μύκονο, Τήνο, Άνδρο, Κέα και Μήλο, με την προϋπόθεση της δωρεάν παραχώρησης χώρου από το Υπουργείο Εσωτερικών, με την αιτιολογία της δυσκολίας πρόσβασης (νησί).

Θέματα που πρέπει να επιλυθούν προ της συστέγασης:
Εύρεση χώρου για το αρχείο στη Νάξο.
Εκτιμώμενο κόστος ενοποίησης:
Διαρρύθμιση χώρων   Μεταφορικά (έπιπλα, αρχείο, εξοπλισμός)     Πληροφορική και ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις             ΣΥΝΟΛΟ
5.000   60.000 €          17.000 €          82.000 €

Μηνιαίο ελάχιστο όφελος ενοποίησης:
Μισθώματα     Λειτουργικά έξοδα (ρεύμα, τηλέφωνο, ύδρευση, θέρμανση)            Επιδόματα θέσεων ευθύνης            ΣΥΝΟΛΟ
7.524 €            3.383 €            1.000 €            11.907 €
Συνεπώς το κόστος μεταστέγασης θα αποσβεστεί σε 6,9 μήνες.


Αναφορικά με την ανωτέρω πρόταση του πορίσματος και λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια που χρησιμοποίησε η επιτροπή έχουμε να παρατηρήσουμε τα κατωτέρω :

1.         Σχετικά με το κριτήριο της Διοικητικής διαίρεσης της χώρας αναφέρεται στην παράγραφο 1c … «Σε περίπτωση που μια ΔΟΥ εξυπηρετεί φορολογούμενους νήσων, τότε προτείνεται η διατήρηση της ΔΟΥ αυτής». Επομένως ο νομός Κυκλάδων θα πρέπει να αντιμετωπισθεί ως «νησιωτικός» νομός και όχι ως «ηπειρωτικός» νομός και θα πρέπει όλες οι Δ.Ο.Υ. να παραμείνουν στην θέση τους.
2.         Σχετικά με το δεύτερο και τρίτο κριτήριο, της φοροδοτικής ικανότητας και του κριτηρίου του αριθμού των συναλλασσομένων  αντίστοιχα προτείνεται η μεταστέγαση  της Δ.Ο.Υ. Θήρας σε άλλο νησί του νομού παρά το ότι παρουσιάζει την μεγαλύτερη φοροδοτική ικανότητα και τον μεγαλύτερο αριθμό συναλλασσομένων στον νομό. Ενώ η Θήρα φαίνεται με τα περισσότερα έσοδα του νομού στην ουσία η Μύκονος είναι πρώτη σε έσοδα αν βασιστούμε στο κριτήριο Έσοδα ανά συναλλασσόμενο. Ομοίως η Τήνος παρουσιάζει περισσότερα έσοδα ανά συναλλασσόμενο από την Νάξο. Γιατί να μην ενταχθεί η Νάξος στην Τήνο και η Σύρος στην Μύκονο. Ενώ η Δ.Ο.Υ. Σύρου έχει το μεγαλύτερο ποσοστό συναλλασσομένων στο νομό 17,01% έχει αναλογικά ανά συναλλασσόμενο έσοδα μικρότερα από την Πάρο και σχεδόν ισόποσα έσοδα με Κέα και Μήλο.
3.         Σχετικά με το 3c σελίδα 19 σύμφωνα με τις κατωτέρω συνδέσεις λιμανιών στα νησιά των Κυκλάδων δεν προκύπτει από κανένα στοιχείο ότι η Νάξος αποτελεί τον μεγαλύτερο ναυτιλιακό κόμβο διασύνδεσης των νησιών του νομού. Διότι δεν είναι τόσο σημαντικό αν η Νάξος έχει διασύνδεση με όλα τα νησιά, αλλά η συχνότητα με την οποία εκτελούνται τα δρομολόγια και ειδικότερα των νησιών αυτών από τα οποία προτείνεται να μετακινηθεί η Δ.Ο.Υ. Για το συγκεκριμένο κριτήριο, δεν λήφθηκαν υπόψη είτε εκ παραδρομής, είτε εσκεμμένα, σημαντικές παράμετροι, όπως αυτή της συχνότητας των δρομολογίων που προαναφέραμε.
Ενδεικτικά, τα δρομολόγια των νησιών που στεγάζουν τις υπάρχουσες Δ.Ο.Υ., καθώς και των νησιών που εξυπηρετούνται από αυτές, χωρίς να γίνεται καμία αναφορά στη συχνότητα των δρομολογίων διασύνδεσης, έχουν ως εξής: 

1)         Η Σαντορίνη έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Ανάφη, Χάλκη, Φολέγανδρος, Ηράκλειο (Κρήτη),  Ιος, Κάρπαθος, Κασος, Κίμωλος, Κως, Μήλος, Μύκονος, Νάξος, Πάρος, Ρόδος, Σέριφος, Σίφνος, Σίκινος, Σητεία, Σύρος, Θηρεσία.
2)         Η Σύρος έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Αμοργός, Ανάφη, Άνδρος, Αστυπάλαια, Χίος, Δονούσα,  Φολέγανδρος, Ιος, Ηρακλεια, Κέα (Τζια), Κίμωλος, Κως, Κουφονησι, Κύθνος, Λαύριο, Λέρος, Λέσβος (Μυτιλήνη), Μήλος, Μύκονος, Νάξος, Πάρος, Πάτμος, Ρόδος, Σαντορίνη, Σχοινουσα, Σέριφος, Σίφνος, Σίκινος, Θηρασια, Τήνος.
3)         Η Μύκονος έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Ραφήνα, Άνδρος, Χίος, Ηράκλειο (Κρήτη), Ιος, Λέσβος (Μυτιλήνη), Πάρος, Σαντορίνη, Σύρος, Τήνος.
4)         Η Πάρος έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Αμοργός, Ανάφη, Αστυπάλαια, Δονούσα, Φολέγανδρος, Ικάρια, Ηράκλειο (Κρήτη), Ικάρια, Ιος, Ηρακλεια, Κάλυμνος, Καστελόριζο, Κίμωλος, Κως, Κουφονησι, Λέρος, Μήλος, Μύκονος, Νάξος, Νίσυρος, Πάτμος, Ρόδος, Σάμος, Σαντορίνη, Σχοινουσα, Σέριφος, Σίφνος, Σίκινος, Σύρος, Θηρασια, Τήλος.
5)         Η Νάξος έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Αμοργός, Ανάφη, Αστυπάλαια, Δονούσα, Φολέγανδρος, Ικαρία, Ίο, Ηρακλεια, Κάλυμνος, Καστελόριζο, Κως, Κουφονησι, Νίσυρος, Πάρος, Ρόδος, Σάμος, Σαντορίνη, Σχοινουσα, Σίκινος, Σύρος, Θηρασια, Τήλος.
6)         Η Κέα έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Λαύριο, Άνδρος, Κύθνος, Σύρος, Τήνος
7)         Η Άνδρος έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Ραφήνα, Μύκονος, Σύρος, Τήνος
8)         Η Μήλος έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Ανάφη, Χάλκη, Φολέγανδρος, Ηράκλειο (Κρήτη), Ίο, Κάρπαθος, Κασος, Κίμωλος, Κύθνος, Πάρος, Ρόδος, Σαντορίνη, Σέριφος, Σίφνος, Σίκινος, Σητεία (Κρήτη), Σύρος.
9)         Η Τήνος έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Ραφήνα, Άνδρος, Μύκονος, Σύρος
10)       Η Φολέγανδρος έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Ανάφη, Ίο, Κίμωλος, Μήλος, Νάξος, Πάρος, Σαντορίνη, Σέριφος, Σίφνος, Σίκινος, Σύρος, Θηρασιά.
11)       Η Ίο έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Ανάφη, Φολέγανδρος, Ηράκλειο (Κρήτη), Κίμωλος, Μήλος, Μύκονος, Νάξος, Πάρος, Σαντορίνη, Σέριφος, Σίφνος, Σίκινος, Σύρος, Θηρασιά.
12)       Η Κίμωλος έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Φολέγανδρος, Κύθνος, Μήλος, Πάρος, Σέριφος, Σίφνος, Σύρος
13)       Η Ηρακλειά έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Αμοργός, Κουφώνει, Νάξος, Πάρος, Σχοινούσα
14)       Η Δονούσα έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Αμοργός, Αστυπάλαια, Νάξος, Πάρος
15)       Η Σχοινούσα έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Αμοργός, Ηρακλεια, Κουφονησι, Νάξος, Πάρος.
16)       Η Ανάφη έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Χάλκη, Φολέγανδρος, Ίο, Κάρπαθος, Κασος, Μήλος, Νάξος, Πάρος, Ρόδος, Σαντορίνη, Σίκινος, Σύρος, Θηρασιά
17)       Το Κουφονήσι έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Αμοργός, Ηρακλεια, Νάξος, Πάρος, Σχοινούσα
18)       Η Σίφνος έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Φολέγανδρος, Ίο, Κίμωλος, Κύθνος, Μήλος, Πάρος, Σαντορίνη, Σέριφος, Σίκινος, Σύρος.
19)       Η Σέριφος έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Φολέγανδρος, Ίο, Κίμωλος, Κύθνος, Μήλος, Πάρος, Σαντορίνη, Σίφνος, Σίκινος, Σύρος.
20)       Η Αμοργός έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα εξής λιμάνια: Πειραιάς, Αστυπάλαια, Ηρακλεια, Κως, Κουφονήσι, Λέρος, Νάξος, Πάρος, Πάτμος, Ρόδος, Σχοινούσα.

Τα ανωτέρω στοιχεία από μόνα τους, αν δεν ληφθεί υπόψη η συχνότητα των δρομολογίων, καθίστανται παραπλανητικά για την λήψη απόφασης μετεγκατάστασης των Δ.Ο.Υ., διότι ένα δρομολόγιο από το ένα νησί στο  άλλο (άγονη γραμμή) και ειδικά κατά την χειμερινή περίοδο, πραγματοποιείται μία φορά την εβδομάδα και μάλιστα καιρού επιτρέποντος.

Για παράδειγμα, με βάση την πρόταση του πορίσματος, εάν το μήνα Νοέμβριο, ένας φορολογούμενος από την Ανάφη επιθυμεί να μεταβεί για συναλλαγή στη Δ.Ο.Υ. Νάξου, θα υποχρεωθεί να επιλέξει μεταξύ των δύο μοναδικών ακτοπλοϊκών δρομολογίων που αναχωρούν, την Πέμπτη στις 09:30 ή την Κυριακή στις 20:10, να διανυκτερεύσει σε ενδιάμεσους προορισμούς, από τους οποίους θα πρέπει να επιλέξει νέο δρομολόγιο για να φτάσει στη Νάξο, όπου και εκεί θα πρέπει να διανυκτερεύσει.
Γίνεται λοιπόν εύκολα κατανοητό και από αυτούς που διαμένουν στην ηπειρωτική Ελλάδα, ότι η μετάβαση ενός φορολογούμενου από την Ανάφη και όχι μόνο, προς τη Σύρο ή τη Νάξο, θα αποτελεί λίαν επιεικώς «Γολγοθά».

4.         Σχετικά με το κριτήριο που αφορά την επάρκεια και καταλληλότητα γα την στέγαση του κτιρίου υποδοχής καθώς και το κριτήριο ιδιοκτησιακού καθεστώτος κτιρίου προτείνεται η μεταστέγαση της Δ.Ο.Υ. Θήρας παρά το ότι η Δ.Ο.Υ. Θήρας στεγάζεται στο μεγαλύτερο (400 τμ) και μοναδικό ιδιόκτητο κτίριο από όλες τις Δ.Ο.Υ. του νομού.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ – ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

•           Η Ειδική επιτροπή παρέκλινε από τα κριτήρια που η ίδια καθόρισε
•           Δεν αποτελεί κριτήριο η πολυμορφία των επαγγελμάτων;.
•           Δεν ευνοεί την περικοπή δημοσίων δαπανών και την ελάφρυνση του προϋπολογισμού η συνένωση των νησιωτικών Δ.Ο.Υ. που θα μισθώσουν νέους χώρους για την συστέγασή τους. Η αύξηση του κόστους μεταστέγασης εκτός από την οικονομική βλάβη στο Δημόσιο θα προξενήσει εις αεί οικονομική βλάβη στους φορολογούμενους – συναλλασσόμενους των Δ.Ο.Υ. της νησιωτικής Ελλάδας από τις άσκοπες μετακινήσεις τους που δεν έχουν μέχρι σήμερα και ιδιαίτερα των φορολογουμένων – συναλλασσομένων που κατοικούν σε νησιά που δεν έχουν Δ.Ο.Υ. και εξυπηρετούνται από περιφερειακές Δ.Ο.Υ., όπως οι κάτοικοι της Ανάφης, Σικίνου, Σίφνου Φολεγάνδρου, Σχοινούσας, Κουφονησίου, Ίου κλπ, οι οποίοι ειδικά κατά του χειμερινούς μήνες θα είναι αναγκασμένοι να διανυκτερεύουν σε ενδιάμεσα λιμάνια.

Επομένως, με βάσει τις ανωτέρω επισημάνσεις μας πιστεύουμε ότι όχι μόνο καμία Δ.Ο.Υ. δεν πρέπει να μετακινηθεί από κανένα νησί του νομού, αλλά θα πρέπει να ιδρυθούν λόγω της ιδιαιτερότητας της νησιωτικότητας Φορολογικά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών με διαδικτυακή σύνδεση στα νησιά που δεν έχουν Δ.Ο.Υ.

Ειδικότερα μάλιστα για την Δ.Ο.Υ. Θήρας, θα αποτελούσε πολιτικό σκάνδαλο και αντικείμενο δημοσιογραφικής έρευνας, η μετακίνησή της από το νησί.

Τέλος, καλούμε τον Πρωθυπουργό να τηρήσει τις προεκλογικές του εξαγγελίες σχετικά με την στήριξη της νησιωτικής Ελλάδας. Και εσείς κύριε Υπουργέ και Υφυπουργέ, να λάβετε τη σωστή πολιτική απόφαση, αφού δεδομένων των δυσκολιών που αναδεικνύουμε ανωτέρω και σε συνδυασμό με ένα μεγάλο όγκο συναλλαγών (περίπου 40) , για τις οποίες ακόμα και σήμερα η φυσική παρουσία του φορολογούμενου είναι απαραίτητη (π.χ. διακοπή-έναρξη-μεταβολή εργασιών, θεωρήσεις βιβλίων και στοιχείων, καταθέσεις γνωστοποιήσεων και συμφωνητικών, διοικητικές επιλύσεις διαφορών, ρυθμίσεις χρεών κτλ.), οποιαδήποτε απόφαση για κλείσιμο νησιωτικών Δ.Ο.Υ. αποτελεί καίριο πλήγμα στους κατοίκους των νησιωτικών περιοχών, αλλά και στους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται σε αυτές.
Επιπλέον, μια τέτοια απόφαση αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για την ανάπτυξη οποιασδήποτε επιχειρηματικής δραστηριότητας και πλήττει σοβαρά την ήδη βυθισμένη σε ύφεση ελληνική οικονομία.

Η επιστολή κοινοποιείται στους :
1.         ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ και ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΥΚΛΑΔΩΝ κύριο ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΡΟΥΤΣΗ, Σταδίου 29 ΤΚ 10559 Αθήνα, τηλ: 210 3368252, 210 3368354 φαξ: 210 3244377
2.         ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΥΚΛΑΔΩΝ κύριο ΣΥΡΜΑΛΕΝΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ Νικόλαο Βουλής 4 ΤΚ 10562 Αθήνα τηλ: 210 3706373, 210 3706176 φαξ: 210 3706573
3.         ΒΟΥΛΕΥΤΗ «ΠΑ.ΣΟ.Κ» ΚΥΚΛΑΔΩΝ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΡΗΓΑΣ, Νίκης 5-7 10180 Αθήνα. Τηλ: 2103332502/ 2103332506 Φαξ: 2103332536 και Στρατηγού Παπάγου & Σικίνου 2 Ερμούπολη 84100 Σύρος. Τηλ: 2281087300 Φαξ: 2281085111
4.         ΠΡΟΕΔΡΟ του «ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ κ. ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ, Πλ. Ελευθερίας 1 10553 Αθήνα. Τηλ: 210 3378633, 210 3378500-2 Φαξ: 210 3219219 e-mail: typou@syn.gr
5.         ΠΡΟΕΔΡΟ του ΠΑΣΟΚ Κύριο ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ, Ιπποκράτους 22 Αθήνα, τηλ: 210 3665414-415 210 3665477 φαξ: 210 3665420 e-mail: pressoffice@pasok.gr
6.         ΠΡΟΕΔΡΟ «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ» κύριου ΠΑΝΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ, Χαροκόπου 2 & Λεωφόρος Συγγρού 196. Καλλιθέα τηλ: 2109545035, 2109545031 e-mail: pressoffice@anexartitoiellines.gr
7.         ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ  του  ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ» κύριο ΝΙΚΟΛΑΟ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ, Θεόδωρου Δηληγιάννη 50 Σταθμός Λαρίσης, Τ.Κ. 10437 Αθήνα τηλ: 215 5303112-114 φαξ: 215 5303115  e-mail: xrushaugh@gmail.com
8.         ΠΡΟΕΔΡΟ της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ κύριο ΦΩΤΗΣ ΚΟΥΒΕΛΗΣ, Αγίου Κωνσταντίνου 40, Αθήνα τηλ: 2105214230 2105214250 φαξ: 2105228873 e-mail: a.papado@yahoo.gr
9.         ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ  του «Κ.Κ.Ε» κα ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ,  Λεωφόρος Ηρακλείου 145 14231 Ν. Ιωνία. Τηλ: 2102592111 Φαξ: 2102592286 e-mail: mailbox@gt.kke.gr  



Εχουμε και λεμε: αύριο (31.10) η συνάντηση των δημάρχων των νησιών των Κυκλάδων στα οποία καταργούνται οι ΔΟΥ με τους υπουργούς Οικονομικών και Εργασίας